maandag 13 september 2010

Papergirls dag DT PaperandPictures


Gister hadden we Papergirls dag. Er was een hoop te vertellen en te vieren omdat er zo veel leuke dingen op stapel staan. Helaas kan ik nog niet alles vertellen maar dat komt vanzelf. S'morgen hadden we een fotoshoot met onze fotograaf Fons! En Truike had voor ons allen nog een leuk kado.
We hebben met z'n allen heerlijk in een kookstudio hapjes gemaakt en lekker gekookt. Tjonge wat hebben we toch een leuk stel meiden. Tuurlijk enorm gelachen en andere leuke dingen bedacht voor de winkel....

Twins alvast bedankt voor de eerste foto's.

8 opmerkingen:

Hanneke van der Linde zei

Wat een leuke foto! Fijn om te lezen dat het een geslaagde dag was!

xoxo

loes de groot zei

hahaha grappige foto!!!
enne ik heb ook genoten.......
tot gauw : )

Lea zei

Het was inderdaad heel gezellig..en nog bedankt voor de leuke zeepketting!
groetjes Lea

wendela zei

het was echt super!! En Jolan je zeepje hangt hier heerlijk te geuren! dankjewel!

Sandra's Kaarten zei

Hoi Jolanda,
Dat ziet er gezellig uit en zo te horen was het da ook. Ik ben benieuwd wat jullie allemaal hebben besproken, haha.
Groetjes Sandra.

Je@net zei

Gave foto, Jolan! Was inderdaad een super geslaagde dag!!
En je zeepje hangt hier al lekker te geuren ;-)

Soraya zei

Hi Jolan,
Het was echt een geslaagde dag.
Ik heb genoten van de dag, en je zeepje hangt hier prominent in mijn scrapkamer, lekker te ruiken... hihihihi Bedankt!!!!!!
Tot gauw, hug, Soraya x

Heidie zei

wat een leuke foto. En leuk om te lezen dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad.

liefs Heidie