dinsdag 11 september 2012

4 legged Friend at Bo Bunny by Jolanda Meurs

Maak een layout van je vriend die 4 benen heeft was de opdracht bij Bo Bunny!
Daar hoefde ik niet lang bij na te denken.
Tuurlijk ik heb een foto gebruikt van mijn paard Wish.
Ik wilde altijd al een zwart dressuur paard van daar deze naam.
Hij is nu 9 jaar ik heb hem dus 5 jaar.
We rijden Z2 dressur maar het afgelopen jaar heb ik geen wedstrijd gereden.
Het is een echte knuffel die zijn neus op je schouder legt en dan lekker aangehaald wil worden.



 Het nummer van de Zva Creative is CRB-04CA-115



2 opmerkingen:

Cordine zei

Super Lo Jolan!
En een schitterend paard!
Dikke kus
Cordine

Lynn zei

I just love this layout Jolanda. The colors just showcase your beautiful photo so well. You are so blessed to have such a lovely four legged friend. I'm so thrilled to get to design with you at Bo Bunny.