donderdag 7 maart 2013

Altered Mini Album by Jolanda Meurs



De opdracht voor vandaag bij Bo Bunny was doe iets leuks met een gebruikt voorwerp.
Ik heb deze map op een rommelmarkt gekocht voor 1 euro en dacht perfect ik maak er een leuke mini van. Daarvoor heb ik de papierlijn Family is gebruikt. Perfect voor zo'n albumpje.
 Als eerste heb ik de randen beplakt met schilders tape.
 Zodat bij het bewegen van de pagina's het papier niet scheurt!


 Vervolgens de voorkant beplakt en de hoekjes op onderstaande foto naar binnen geplakt.
 Ik heb een extra binder aan de linkerbinnenkant gemaakt voor extra bladen.

 Toen heb ik de binnenkant netjes beplakt met design papier.
Op deze foto kun je duidelijk de extra pagina's zien.


Dit is de achterkant.
Dus nu nooit meer zo maar iets weggooien.
Have fun.

3 opmerkingen:

Unknown zei

Hartstikke goed idee Jolanda. Weggooien wordt zo wel heel moeilijk.

Ria zei

Tjonge wat een goed idee, en dat schilderstape over de hoeken plakken is echt een goede tip !!!!

Veel succes met vullen van dit leuke boekwerk !!

groetjes Ria

Unknown zei

super leuk gemaakt zo doe ik het ook met oude mappen voor de juffen van karlijn haar klas. maar die tape vind ik ook erg leuk gevonden en die extra bladen er in die had ik nog niet gezien super.