zondag 29 september 2013

Kerstdoosjes....

Dit zijn mijn Kerstdoosjes die ik gemaakt heb voor de Demo dagen.
Daarvoor heb ik de mallen gebruikt van Sizzix.
De Kerstster is van Memory Box.
Degene die mij kennen weten dat ik een echte "Doos" ben ....
Misschien denken jullie nu al KERST maar ik zal jullie vertellen
dat ik eigenlijk nu met Valentijn bezig ben.
Voor komende maandag heb ik een Layout gemaakt dan hebben we een blog hop
bij Zva Creative. Nieuwsgierig.... Neem dan na 15.00 uur een kijkje hier.
 


4 opmerkingen:

Anoniem zei

Super gaaf Jolanda, was gezellig hé.En ik vond het super dat je even hielp opruimen.

Groetjes Jannie

scrappingtwins zei

schattig doosje, echt iets van jou

liefs de twins

Erna Logtenberg zei

Mooi mooi! Ik ben ff volger bij je geworden! Zie dat we evenveel volgers hadden.... als jij mij ook wilt volgen??? hahaha. Xx Erna

Heidie zei

wat een leuke doosjes heb je weer gemaakt.

liefs Heidie