woensdag 29 januari 2014

Sale-a-bration tijd!


Zo ik ben er weer helemaal klaar voor. 
Alle workshops voorbereid, kits gepakt, beschrijvingen gemaakt en geprint, 
kadootjes gemaakt voor de gasten! 
Morgen weer een punchbord workshop. 
Hoe je die het beste kunt misbruiken. 
Nou dan ben je bij mij aan het juiste adres.
Ik ben nog steeds verslaafd aan dat gekke bord waar je zo veel leuke dingen mee kunt maken!

Er is ook een workshop kaarten maken met het punch bord op 25 maart.
Van half 8 tot 22.00 uur Kosten 12,50

Vrijdagavond 31 januari gaan we een minialbum maken in een box!
Daar is eventueel nog een plaatsje voor vrij.
Mail me op jmemeurs@hetnet.nl.

Wil jij hier of bij jou thuis met een stel vriendinnen ook een leuke workshop verzorgd door mij?
Of een party bij jou thuis waarbij jij alle Hostess credit krijgt zodat je gratis artikelen kunt uitzoeken!
Dat kan mail me gewoon voor info.
Tijdens de Sale-a-bration verdien je zelfs EXTRA 35 euro bij een totale verkoop van 350 euro.
(Bij 425 euro verkoop DUS 70 euro Hostess Credits, 1 artikel voor 50% en nog eens 35 EXTRA hostess)

Wist je trouwens dat iedere klant bij elke 60 euro gratis producten mag uitzoeken tijden de SAB periode!
Daar wordt iedereen happy van.
Klik op het plaatje op de link te openen zodat je de Sale-a-bration folder kunt bekijken




Geen opmerkingen: