zondag 27 april 2014

Su-per Challange zondag

Hallo allemaal,
Voor vandaag wil ik jullie een albumpje laten zien wat in een plastic stempel hoes zit.
Hij is heel eenvoudig te maken. 
 Voor de "cover" Snij je DSP op maat en dit schuif je tussen het plastic.
 Wat leuke teksten uit de sticker vellen maken de voorkant af!

 In de linker binnenkant heb ik een aantal vlopjes geponst met het punchbord.
 In de rechterkant zitten de bladzijdes van cardstock om en om vast geplakt als een soort harmonica.
Ik heb wel een extra ril lijn in de pagina's gemaakt zodat je lekker veel foto's er straks in kwijt kunt.

 Om en om is er een pocket gemaakt waar je labels in kwijt kunt.
Maar ook extra foto's







 De bladzijdes zijn gemaakt van Cardstock daarna heb ik allerlei restjes DSP gebruikt.

 Ik hoop dat jullie het leuk vonden om hem deze keer in zijn geheel te zien.
Mocht je nog vragen hebben mag je me altijd mailen.

 Gebruikte Materialen: 
Designer Paper, Stickers, Washi tape Retro Fresh This and That
Cardstock:  Soft Suede, Very Vnilla, Coastal Cabana
Pons:  Scallop Tag Topper 
Clear Mount Case
Hardware Clips Essentials
Delicate Doilies
Ribbon: Seam Binding Cherry Cobbler en Crumb cake, Taffeta Ribbon Bermuda Bay



3 opmerkingen:

Janneke zei

SUper gaaf Jolan ;)

Ingen zei

Wat een ontzettend leuk album!

Unknown zei

Wat een leuk album. Goed idee !!
Liefs Angelique