zondag 11 mei 2014

SU-per Chalange zondag 11 mei Jolanda Meurs

Happy Mothersday allemaal!
Ik hoop dat jullie allemaal een heerlijke zondag hebben met ontbijt op bed en lekker verwend worden met kadootjes en andere leuke dingen.

Een van mijn favoriete bezigheden is het maken en geven van workshops.
Kleine groepen maar soms ook hele grote groepen.
Deze foto is genomen tijdens het Fairytale Event. Een groep van 102 dames en 1 heer.
Dat vond ik toch wel heel wat hoor.... 
De achtergrond is gestempeld met de stempel Gorgeous Grunge op wit cardstock. Het lijken net spetters.....
Daarop geplakt zit design papier. Het liefst een beetje scheef allemaal. 
Wanneer je de foto dan wel weer recht plakt wordt het weer een geheel.

Ik heb twee groepjes met bloemen gemaakt door verschillende maten en soorten door elkaar heen te gebruiken. De bloemen zijn alleen in het midden vast geplakt zodat je de blaadjes omhoog kunt zetten.
De tekst heb ik gemaakt met een dymo letter tang.
En de jewels maken het geheel af.....

Gebruikte materialen:
Papier: Whisper White, Sweet Sorbet, In Color series 2013-2015
Stempels: Flower Shop, Petit Petals en Gorgeous Grunge
Inkt: Crisp Cantalope
Embelishments:Rhinestone Jewels 
Ponsen: Itty Bitty Shapes Punch Pack, Pansy punch, Petite Petal punch
Zva Creative: CRS-06CA-122 en nummer 112

Tot over twee weekjes weer op het SU-per Challange blog. 
Vinden jullie dat te lang kijk dan ook eens op mijn blog of facebook
pagina Creations by Jolan

2 opmerkingen:

Gitte zei

Beautiful work.

Unknown zei

Love your color combos! Such lovely layouts. Thank you for sharing.