zaterdag 17 januari 2015

Zelf Stampin'Up demonstratrice worden. Kom in mijn team Creations by Jolan

Hallo Allemaal,

Speel jij al een tijdje met de gedachte om zelf Stampin'Up demonstrator te worden?
En zo zelf te profiteren van alle kortingen ennnn alle andere leuke dingen.
Het maakt niet uit of je Hobby demo wordt of  het juist wat professioneler wil aanpakken en zo een extra zakcentje wil bijverdienen. Stampin Up biedt je diverse moegelijkheden. 
Tijdens de Sale-a-bration zijn er extra acties wanneer je instap tot 31 maart.
Ik leg je er graag alles over uit. Je zit nergens aan vast.
Ik weet zeker dat je net zo veel plezier zult hebben als ik!



Natuurlijk mag je een starters pakket uitkiezen voor 175,- 
waar je maar 129,- euro voor betaald.
Tijdens de Sale-a-bartion periode mag je 
EXTRA artikelen uitzoeken

Optie 1: 
1 van de 5 kits gratis zoals hieronder beschreven

of optie 2:
Kies gratis twee extra artikelen uit de Sale-a-bration folder.


Deze acties zijn geldig tot 31 maart.
Twijfel je of heb je vragen ik help je graag.
Natuurlijk deel ik ook graag mijn Creatieve ideetjes met je!



Geen opmerkingen: