dinsdag 14 april 2015

Art Specially beurs Nijkerk / Creations by Jolan

Vervolg .....
Wat een leuke dag zaterdag in Duitsland. Verschillende demo's hadden een inspiratie tafel gemaakt. Onderstaande tafel sprong er tussen uit. Wat geweldig projecten gemaakt door Eefje Selder. Echt ik keek mijn ogen uit! Zelfs de jam, cupcakes, cake pops en chocolade toetje waren door haar zelf gemaakt.

Met mijn telefoon heb ik nog een leuke Project Life pagina gemaakt (met de App van Becki Higgins.) Zo leuk om te doen. 
Zondag had ik gezellig met een aantal vriendinnen afgesproken om naar de Art Specially beurs te gaan in Nijkerk. Vorig jaar stond ik er zelf met een aantal Stampin'Up vriendinnen maar deze keer had ik het anders bedacht en wilde ik zelf rond neuzen en leuke workshops doen. Ik had met mijzelf afgesproken om GEEN stempels te kopen omdat binnenkort de NIEUWE CATALOGUS 2015-2016 van Stampin'Up uit komt ....... tjonge ik heb het best moeilijk gehad maar heb genoeg andere leuke dingen gekocht hoor!

Ik heb een aantal kleuren WOW embossing poeder gekocht en ook het BRUSHO COLORCRAFT. Ik had daarvan al leuke dingen op You tube gezien. Ik ga dat komende week eens lekker uitproberen en misschien ook tijdens een workshop hier uitproberen.

Bij Marlous van DoeaDing had ik een speciale liniaal besteld om PERFECTE laagjes onder mijn kaarten mee te maken. Ook die ga ik van de week uitproberen. Tenminste als het niet TE LEKKER WEER wordt!

Verder een aantal TEKST DIES (solly die kon ik echt niet laten liggen)  Afgelopen dinsdag hebben we tijdens de workshop daar al leuke dingen meegemaakt. Waaronder deze kaart!


Helaas heb ik in Nijkerk maar twee workshops kunnen doen..... en dat was niet omdat het zo druk was! Nee het was zo gezellig omdat ik kwam HEEL VEEL oude bekenden tegen kwam. En voor je het dan weet is het al weer tijd om naar huis te gaan.


Tot gauw weer groetjes Jolan



1 opmerking:

Heidie zei

Dat klinkt als een hele gezellige dag op de beurs. Helaas kon ik dit jaar zelf niet gaan.

liefs Heidie