donderdag 23 april 2015

SU-per Challenge #86 / Creations by Jolan

Hallo allemaal,

Onderstaand de uitdaging voor deze keer.  Een kleuren Challenge. En wel in de kleuren Real Red, Whisper White en Night of Navy.


Wat ga jij er mee maken?
Plaats je projectje op het SU-per Challenge blog en maak kans op een leuk prijsje.
Let wel er moeten natuurlijk wel Stampin'Up materialen gebruikt worden. Nieuwsgierig wat de andere DT dames gemaakt hebben? Kijk dan hier!

Dit is mijn uitwerking. Voor de witte basis heb ik de embossing folder Large Polka dot gebruikt. Ik heb een mat gesneden in Night of Navy en die op Real Red cardstock geplakt. De woorden heb ik in beide kleuren uitgestanst. Wist je dat Stampin'Up iets heel handigs heeft om deze dunne letters op te plakken......


Kijk eens op pagina 204 van het dikke boek. Daar staan de "Transfer Adhesive Sheets". Deze zijn zo handig. Haal het beschermende vel er gedeeltelijk af en leg je letters er tussen. Wrijf er een keer over heen en haal voorzichtig de tekst van het onderste vel. Daar zit nu lijm onder en op deze manier kun je het heel handig op je kaartje plakken.














Ik heb nog wat cirkeltjes uitgeponst en deze opgeplakt. Er tussen zitten gekleurde parels in dezelfde kleur!

Wil je ook mee bestellen met de verzamelbestelling bij Stampin'Up stuur me dan eenmail op jmemeurs@hetnet.nl

Lijkt het je ook leuk om zelf hobbydemo te worden en zo te profiteren van alle kortingen en andere leuke voordelen? Mail me gerust ik leg je het graag uit.


Groetjes Jolanda
en tot een volgende keer.


Geen opmerkingen: