vrijdag 8 mei 2015

Nieuwe Stampin'Up catalogus ontvangen / Creations by Jolan


Hallo Allemaal,
Wil jij ook de nieuwe Catalogus van Stampin’Up zo spoedig mogelijk ontvangen?
Stuur mij dan een email op jmemeurs@hetnet.nl. Tegen verzendkosten stuur ik hem naar je op!
Ophalen in Wageningen mag ook wanneer ze binnen zijn.
Een nieuwe catalogus brengt ook leuke workshops met zich mee. Ik heb al een aantal op de planning staan.
Klik {HIER} voor mijn workshops en geef je op door een email te sturen naar jmemeurs@hetnet.nl.
Sommige workshops kunnen ook op locatie gegeven worden. Mail voor extra info hier over.
Bedenk wel VOL=VOL Er is maar beperkt plaats.
Verder wil ik onder de aandacht brengen dat een aantal artikelen flink duurder gaan worden in de nieuwe Catalogus .
De inkt pads worden 8,00 €, cardstock wordt duurder en het snijapparaat gaat straks 36,00€ kosten!
De snijmesjes worden duurder …. Maar ook de aquapainters worden flink duurder.
Wees dus slim wanneer je nog iets nodig heb uit de oude catalogus. DEZE IS GELDIG TOT 2 JUNI!!!!  
Dinsdag rond 18:00 uur plaats ik weer een verzamelbestelling. Je kunt je lijstje doormailen naar jmemeurs@hetnet.nl
Wil je zelf lekker shoppen en rond neuzen klik dan {HIER}. Vergeet niet te kijken in de Retired list.
Klik daarvoor {HIER}. Ohw en dan is er ook nog de Clearance rack met leuke aanbiedingen klik daarvoor {HIER}

En de Weekly deals zijn weer zo leuk….. Zeg nou zelf!


Zelf vind ik de stans van de Gift Cards envelop ERRUG leuk en bruikbaar!
En hebben jullie de Fastfuse al eens uitgeprobeerd….. Hij lijmt echt geweldig.


Wist je dat je als Demonstratrice heel veel leuke voordelen heb?
Ik heb het dan niet alleen over de 20% korting die je ALTIJD krijgt.
Je mag dan ook al een maand eerder BESTELLEN. Yeah ik heb hem al ingekeken en hij is om te smullen.
 SCHRIJF JE NU IN als demonstratrice klik daarvoor {hier}. Je mag dat gelijk al pre-orderen uit de nieuwe catalogus. Is dat niet COOL.
Je kunt gewoon hobby demo zijn samen met een aantal vriendinnen (niets moet en alles mag)
 Natuurlijk kun je er ook je eigen business van maken maar dit hoeft echt niet. Heb je vragen mail me gerust ik vertel je er graag over.
Wees niet bang je zit nergens aan vast. Probeer het gewoon 1 kwartaal. Je mag dan het starters pakket gewoon houden.
Wanneer je, je inschrijf betaal je hiervoor 129,-€ en mag je producten uitzoeken terwaarde van 179,-€ Deze producten mogen ook uit
De pre-order lijst zijn met de nieuwe artikelen.

Ik zou het leuk vinden om  JOU in mijn gezellige team te mogen ontmoeten!

groetjes Jolan





Geen opmerkingen: