maandag 18 mei 2015

Stampin'Up bestellen bij Creations by Jolan op 2 juni!




















WIST JE DAT? 
2 juni een hele bijzondere dag is in Stampin'Up land!
Je kunt dan maar liefst uit 3 catalogussen bestellen....
De huidige jaarcatalogus (laatste dag)
De nieuwe jaarcatalogus (eerste dag)...
De lente/zomer catalogus (laatste dag)



Natuurlijk ga ik die dag bestellen uit de nieuwe catalogus.... Maar let goed op want alle spullen die overgaan naar de nieuwe catalogus zijn die dag VOOR DE OUDE PRIJS ook nog te bestellen. Zet deze datum dus alvast in je agenda. Stuur mij op tijd een mailtje met al je wensen!

Heb je de nieuwe catalogus nog niet? Stuur me dan snel een mail ...........

Wil je nu bestellen? klik dan {hier}voor mijn webshop. Je vind de producten met EXTRA kortingen onder het hoofdstukje Retired.
Deze zijn straks niet meer te bestellen wacht daar dus niet te lang mee. Want OP=OP!!!!!!!!!

Afgelopen zondag ging ik gezellig met een aantal vriendinnen lekker fröbelen. We maken dan ook altijd een leuk zelfgemaakt kadootje voor elkaar. Helaas had ik zelf te weinig tijd om iets leuks te maken voor de anderen. Van Ella en Marjan mocht ik dit schattige doosje ontvangen. Nog wel in mijn lieveling's kleur. 


Vind jij het maken van Kado doosjes ook zo leuk?
Dinsdag 26 mei geef ik hier in Wageningen een workshop Kado doosjes maken. Heb je ook zin om te komen? Geef je dan snel op want er is maar beperkt plaats.
We beginnen om 19:30 tot 21:30. De kosten zijn 12,50€
Mail naar jmemeurs@hetnet.nl
Weten welke workshops er nog meer gegeven worden? 
klik dan {hier}


Tot gauw groetjes Jolan










Geen opmerkingen: