maandag 22 juni 2015

Happy Birthday kaart / Jolanda Meurs

Hey Hallo,

Leuk dat je weer een kijkje neemt op mijn blog. 
Pjew het was me wel weer het weekendje.... Ik was druk bezig met allerlei dingen.
Maar gisteren was ook mijn moeder jarig en tja dan kan ik natuurlijk 
niet aankomen met een "gekocht" kaartje!


Vandaar dit kaartje speciaal voor haar.
Ik ben aan de slag gegaan met de stempel "You've Got This" om deze als achtergrond
te stempelen met Watermelon Wonder. Hierin heb ik met de stempel set "Birthday Blossoms"
en stanzon de bloem gestempeld om deze vervolgens extra in te kleuren zodat 
de bloemen mooi naar voren komen.
Voor de fun heb ik een paar stukjes Washi tape geplakt. 
Wanneer jullie goed kijken zie je een stukje zitten van de nieuwe Metallic Foil Dollies en het nieuwe Silver Metalic Thread. Ik ben zo blij dat ze dat hebben opgenomen in het assortiment. 
Ook de tekst Happy Birthday komt uit de set "Birthday Blossoms".
Ik kon het niet laten om onder de tekst ook nog een stukje van een witte dollie te plakken.

Hoe vinden jullie het resultaat geworden?
Ik was er zelf wel tevreden over.

De set Birthday Blossom vind je op bladzijde 8. Hij is verkrijgbaar in wood (art.nr. 139167 €33,- en in clear art.nr. 139471 € 23,-)

Dinsdag 30 juni ga ik weer een verzamel bestelling plaatsen bij Stampin'Up, 
Dit betekend geen extra verzendkosten wanneer je het op komt halen in Wageningen.
Bestel je meer dan 75,- dan verstuur ik het gratis naar jou adres.


Stuur je bestelling of vragen door naar jmemeurs@hetnet.nl
groetjes Jolan

Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen: