maandag 27 juli 2015

Delish Go Wild / Jolanda Meurs

Hallo,

Vandaag een ander projectje wat ik jullie wil laten zien. Op mijn facebook pagina hebben jullie kunnen lezen dat ik "de meiden" hier gezellig op visite heb gehad. We bakken dan wat lekkers voor bij de koffie en de Twins of Nina bakken ook altijd zelf brood. Verder zijn we die dag heerlijk aan de scrap en maken meestal een mini album.

Ik had voor die dag servet houders gemaakt met het papier en de stempel uit de aanbieding.


IN de favoriete winkel van veel van ons had ik als extra kadootje een doosjes met Wood fineer gekocht..... Ook had ik cake gebakken in de magnetron (cake in a Mug) maar mmmm.... die was niet zo bijzonder.

Ik ben aan de slag gegaan met het papier van Stampin Up Timeless Elegance. Zodra het mini album klaar is dat laat ik het hier zien.

De aanbieding in de maand juli en augustus is:

Paperpad Go Wild + clear Homemade for You GEEN 31,75 maar 27,50.
Paperpad Go Wild + hout Homemade for You GEEN 39,75 maar 32,50
Paperpad Go Wild + bijpassend Cardstock + clear Homemade for You GEEN 40,25 maar 37,50
Paperpad Go Wild + bijpassend Cardstock + hout Homemade for You GEEN 48,25 maar 42,50

Wil je iets bestellen mail me of stuur via facebook een berichtje.
groetjes Jolan

Geen opmerkingen: