donderdag 9 juli 2015

For You with Love / Jolanda Meurs

Hey hallo wat leuk dat je weer een kijkje neemt op mijn blog.

Zoals ik van de week al vertelde heb ik een leuke aanbieding in de maand juli en augustus.
Ik heb verschillende leuke voorbeelden gemaakt met deze set. De komende maand zie je deze voorbeelden op mijn blog en facebook voorbij komen.

Ik begreep dat jullie het fijn vonden om er een You tube filmpje van te zien.... Ik ga daarvoor zorgen maar ik ben niet zo handig in dat soort dingen. Ja, ja ik hoor jullie denken wordt dat dan niet eens tijd? Ik maak zo vaak voor diverse Nederlandse Tijdschriften van alles.... Lol!














Dit is de aanbieding in de maand juli en augustus

Paperpad Go Wild + clear Homemade for You GEEN 31,75 maar 27,50.
Paperpad Go Wild + hout Homemade for You GEEN 39,75 maar 32,50
Paperpad Go Wild + bijpassend Cardstock + clear Homemade for You GEEN 40,25 maar 37,50
Paperpad Go Wild + bijpassend Cardstock + hout Homemade for You GEEN 48,25 maar 42,50

Dinsdag 14 juli om 18 uur ga ik weer bestellen bij Stampin'Up. 
Heb je eea nodig of wil je gebruik maken van deze leuke aanbieding? Stuur me een emailtje op jmemeurs@hetnet.nl.



Zijn ze niet schattig deze doosjes! Ik ben helemaal weg van deze set. Daarom heb ik dit ook uitkozen als set van de maand Juli.......






Tot de volgende keer. Groetjes Jolan
Vergeet niet in mijn webwinkel te kijken bij de Weekly deals en in de Clearance Rack deze wordt regelmatig aangevuld.

Geen opmerkingen: