zondag 23 augustus 2015

Goldfinger.... / Jolanda Meurs

Goede s'morgens allemaal.

Wat een heerlijke dag. De zon schijnt. Er is een klein windje en alle paardjes staan heerlijk in de wei hier thuis. Echt een geniet momentje. Ik zit dit berichtje te tikken met een lekkere kop koffie in de hand. Ik vetrek zo naar mijn vriendinnen Ella en Marjan, Nina en Samanta voor een gezellig dagje fröbelen. Mijn tas is gepakt en alles zit er in. Het is altijd zo gezellig.... Nina bakt brood, de Twins wat lekkers, Sam neem het beleg mee en ik het drinken en wat te snoepen!

Vaak maken we ook een klein kadootje voor elkaar. Dit is wat ik gemaakt heb. Lol ik moest gelijk aan de film "Goldfinger" denken omdat ik met goud aan de slag was gegaan.
 Als eerste heb ik een strook van 6 cm gesneden van het "Color me Irresistible dsp" (zie hiervoor pagina 142) Dat kun je op kleur brengen met elke kleur inkt die je maar wilt. Ik heb hier goud gebruikt. Ik meet eventjes mijn tjoko reep op en ril dan de strook. Ik begin eerst met 1,5 cm dit vouw ik naar binnen om dan in het volgende stuk een cirkel te ponsen waar de tjokola in kan staan. Dan ril ik nog een paar keer en sluit de klep met de Scallop Tag Topper pons (blz 165)

Kijk zo ziet het er dan van de zijkant uit. Is dat niet Yummie voor tussendoor straks.....






































Kijk en zo ziet er er dan uit wanneer het klaar is. Voor de decoratie heb ik de stempel "Sweet Stack"gebruikt (blz 66) die gebruikt ik vaak omdat hij goede teksten heeft voor het maken van kleine kadootjes


Fijne zondag allemaal.
Geniet van het mooie weer.
Heb je vragen of wil je iets bestellen mail me gerust op jmemeurs@hetnet.nl





Geen opmerkingen: