dinsdag 29 september 2015

Lipgloss doosje / Creations by Jolan

Hey hallo leuk dat je weer een kijkje komt nemen op mijn blog.
Ik maak zo vaak doosjes en elke keer hoor ik "hoe heb je die nu gemaakt"?
Ik heb dus besloten om vaker een filmpje te maken van mijn doosjes dat gaat veel gemakkelijker dan het hier uit te leggen met knip hier of score daar....














Deze keer een doosje waar een lipgloss inpast. Ik heb twee uitvoeringen gemaakt.
De rode is in Kerst sfeer. Maar je kunt natuurlijk van alles bedenken.

Ik ga altijd het liefste uit van een gewoon stuk cardstock als basis.
En mijn Stampin'Up trimmer is altijd mijn beste vriend....
Hiermee ril en snij ik altijd lekker snel.
Veel doosjes vind je op mijn You tube kanaal. Wordt dus volger en mis daardoor niks.


Voor de duidelijkheid hier nog eventjes de gegevens.
De basis is een stuk cardstock van 12 x 29,8 cm
De lange zijde is gerild op 3 en op 9 cm.
De korte zijde is gerild op 3/9/12/18/21/22,5 en 28,5 cm

Heb je vragen of wil je iets weten mail me gerust. Op mijn facebook pagina Creations by Jolan vind je altijd nog veel meer leuke ideetjes deze hou ik beter bij dan mijn blog.

Tot snel groetjes Jolan



Geen opmerkingen: