donderdag 3 december 2015

Dag sinterklaasje , dahaaggg.... / Jolanda Meurs


Dag Sinterklaasje, dahaag......

Zoals belooft hierbij nog twee leuke ideetjes voor Sinterklaas wat je allemaal kunt maken met de producten van Stampin'Up. Zoals jullie gisteren en vandaag gezien hebben heb ik alles in de Pastelkleuren gehouden met Kraft. Dit heeft een mooie zachte uitstraling.


Bij alle vier de doosjes ben ik uitgegaan van de leuke "stansen" van Stampin'Up. Zo kost het je niet al te veel tijd om snel een leuk resultaat te hebben.

Heb jij herkend welke stansen ik gebruikt heb?

Je kunt bij mij terecht voor al je Stampin'Up materialen. Elke dinsdag avond plaats ik een verzamelbestelling bij Stampin'Up. Betekend dat je, je spulletjes hier in Wageningen kunt ophalen zonder extra porto kosten. Boven de 75,-€ stuur ik het gratis met DHL naar je toe. (Alleen in Nederland) Heb je vragen of wil je wat weten mail me gerust op creationsbyjolan@gmail.com


tot snel weer
groetjes Jolan




Geen opmerkingen: