donderdag 17 december 2015

Stampin'Up Christmas gift box using design paper Season of Cheer door Jolanda Meurs

Hey hallo,

Ik heb zoals belooft weer een leuk doosje voor jullie. Ik heb er een filmpje van gemaakt.
Ik heb hem gemaakt voor de Kerst maar natuurlijk kun je dit tasje maken voor elk gelegenheid.
Denk daarbij aan Valentijn, pasen, ziekte, moederdag of gewoon voor een verjaardag.
Er passen lekkere "tjokolaatjes" in. Een bosje bloemen is binnen een week weg maar zo'n
kadootje blijft altijd leuk. Om te geven en om te krijgen.
























Abonneer je op mijn you-tube kanaal en mis zo niks. Ik ben ook al bezig geweest met wat leuke sneek peakjes van de nieuwe voorjaars Catalogus.




Voor dit tasje snij je een stuk design papier van 12,5 x 27,5 cm.
Ril de lange zijde op 2 1/2, 10, 12 1/2, 15, 22, 1/2 en 25 cm.
En de korte zijde op 3 1/2 cm.
Volg verder de aanwijzingen op het filmpje.


Heb je vragen mail naar creationsbyjolan@gmail.com
Voor mijn webwinkel klink je {hier}
Lijkt het je leuk om ook Demo te worden en zo te profiteren van alle kortingen en leuke dingen? klik dan {hier}

Tot gauw, groetjes Jolan

Geen opmerkingen: