maandag 29 februari 2016

Cyber Monday Stampin'Up It's my Party Tealight box by Jolanda Meurs











Hey hallo...

Wat een heerlijk weekend is het geweest. Heerlijk het zonnetje buiten....
Daar krijg je gelijk Lente kriebels van. Tenminste ik wel.
Ik ben echt een buiten mens. Maar tja er moet ook wat op het blog komen.
Dus ik heb weer een leuk filmpje voor jullie.

Er passen precies 4 waxine kaarsjes in dit doosje. Het idee heb ik van Helmy. Maar toen ik mijn spullen aan het opruimen was zag ik dat ik hem ook al eens gemaakt heb met het Pons bord van Stampin'Up. Ik zal daar binnenkort ook nog een filmpje van maken....





It's my Party


Wat een geweldig leuk "feest"papier is dat blok met designer paper wat op blz 5 van de Voorjaars catalogus staat. Ook ideaal is het bijpassend cardstock (pak van 24 A4 vellen in drie bijpassende kleuren) Op die manier hoef je nooit te zoeken naar de juiste kleuren.

ALLE GEBRUIKTE MATERIALEN ZIJN TE BESTELLEN VIA CREATIONSBYJOLAN@GMAIL.COM

Donderdagavond gaat er weer een verzamelbestelling uit. Betekend dat je kosteloos je Stampin'Up materialen hier in Wageningen kunt ophalen. Vergeet dan niet de gratis Sale-a-bration artikelen door te geven die je bij elke 60,- euro gratis uit mag zoeken.

Heb je vragen dan kun je natuurlijk ook mailen....









Heb je zin om in mijn team te komen "Creation Girls"  mail me gerust voor meer info en profiteer van altijd 20 tot 25% korting op AL JE STAMPIN'UP PRODUCTEN en nog veel meer leuke dingen die Stampin'Up je te bieden heeft. Je hoeft hiervoor echt geen workshops of party's te geven wanneer je dat niet wil. Ik vertel je er graag over. Voor informatie kun je dus gewoon mailen naar creationsbyjolan@gmail.com

Zie ik jou in mijn team? Gezellig......
groetjes Jolan




Geen opmerkingen: