zaterdag 13 februari 2016

Stampin'Up "Forever Frends" / Jolanda Meurs


Hey hallo leuk dat je weer een kijkje komt nemen. Dank zei Stampin'Up heb ik er heel veel vriendinnen bij gekregen. Op speciale dagen sturen we elkaar iets leuks. Zoals bv met Valentijn. We zien elkaar tijdens Stampin'Up meetingen. Praten dan over alle ins- en outs!


Voor dit kaartje heb ikzelf de achtergrond gemaakt. Ik ben aan de slag gegaan door op aquarel papier eerst met witte embossingpoeder een swirl te stempelen met VersaMark. Daar de witte poeder op te strooien en deze te verhitten. Op mijn craftmatje had ik wat inkt gedaan. Na er wat water over heen gesprayd te hebben haalde in mijn aquarel papier er door heen.... En kijk hoe leuk het resultaat is.

Met een beetje extra bling maakte ik dit kaartje af!
Wanneer je goed kijk zie je wat zilveren spetters en een zilver draadje onder het hartje?

Volgende week dinsdag avond gaat er weer een verzamelbestelling uit naar Stampin'Up. Wil je mee bestellen zonder extra verzendkosten? Mail je verlanglijstje dan door naar creationsbyjolan@gmail.com

Ohw en vergeet je niet je GRATIS Sale-a-bration artikelen toe te voegen....
Tot morgen dan heb ik voor jullie weer een leuk filmpje.
Fijne zaterdag, groetjes Jolan

Geen opmerkingen: