zaterdag 20 februari 2016

Stampin'Up workshop bij de Bruna in Rhenen / Creations by Jolan




Hey hallo,

Leuk dat je weer een kijkje komt nemen.
Vanmiddag heb ik twee workshop mogen verzorgen voor de Bruna in Rhenen.


Helaas was het een beetje kort dag om voldoende reclame te maken.
Maar gezellig was het zeker. Wat een leuke winkel.
Gezellig personeel en de koffie smaakte ook .....


Ik heb een nieuw reclame bord laten maken.
Alles in dezelfde huisstijl. Ik ben er erg blij mee.
Mijn nieuwe kaartjes stickers ed alles is de zelfde stijl.

Ik had voor alle dames een leuk kadootje gemaakt.
Natuurlijk ook voor het personeel.


Ik had het mijzelf makkelijk gemaakt door kitjes te maken met een duidelijke beschrijving zodat ik deze middag mijn aandacht bij andere dingen kon houden.
Het merendeel waren mensen die nog nooit geknutseld hadden. 
Heerlijk om die wat kleine kneepjes te leren. We zijn begonnen met een kaartje.


Maar Jolan zal Jolanda niet zijn wanneer er geen doosje bij is.....
Dus hebben we ook nog een doosje gemaakt.


Heerlijk al die bijpassende materialen van Stampin'Up alles is op elkaar afgestemd.
Wanneer je goed kijkt zie je de markers, inktpads, cardstock, enamel dots, touw en 
design papier in dezelfde kleuren.
Alle gebruikte materialen vind je op blz 4,5 en 6 van de Voorjaars catalogus.
Ze zijn via mij te bestellen. Morgen avond gaat er weer een verzamel bestelling uit richting Stampin'Up. Betekend dat jij geen verzenkosten hoef te betalen en het gratis hier kunt ophalen.
Bij bestellingen boven de 75,-€ wordt het gratis naar je opgestuurd.

Tot snel weer groetjes Jolan
creationsbyjolan@gmail.com


Geen opmerkingen: