dinsdag 29 maart 2016

Gratis extra Stampin'Up artikelen / Creations by Jolan

Nog twee nachtjes tot het einde van de Sale-a-bration


Peek-a-boo to someone new.... 
Ook ik speel graag met aquarel papier en inkt zoals je hier op deze kaart kunt zien. Ik heb wat inkt op een stempelblokje gedaan en met beetje water nat gesprayd!
Daarna heb ik het op het aquarel papier gedrukt. Eventjes nadrogen met je heattool en je kunt er in stempelen. Met een Project life stiftje heb ik er een kader om heen gemaakt. Kleur de stempels met de zelfde tint in. Vergeet niet tot slot een extra glimmertje aan te brengen op de bloemen.

Simpel toch? Kunnen jullie ook hoor.



Bestel je voor 60 euro aan Stampin'Up producten dan krijg je gratis een pakje Dimensionals. Bestel je voor 120,- euro aan Stampin'Up producten dan ontvang je gratis een pakje Dimensionals en een Snail adhesive runner. Let op .... deze actie loopt tot vrijdag 1 april. Bestel je via mijn webwinkel dan krijg je het via de post toegestuurd.

Wil je iets vragen of Stampin'Up producten mee bestellen donderdag om 20:00 uur dan kan dat door oa een mailtje te sturen naar creationsbyjolan@gmail.com

tot morgen groetjes JOlan