zaterdag 26 maart 2016

Gratis extra Stampin'Up producten / Creations by Jolan

Hey hallo,

Meh nog 5 dagen.... tot het einde van de Sale-a-bation
April is altijd zo'n overgangs maand. 
Iedereen wil graag van alles hebben wat straks op
de Retired list staat en voordat je het weet is het uitverkocht.
Nee april is niet mijn favoriete maand.
Ik heb gelukkig mijn refills al besteld en al het cardstock van de In Color 2014-2016 die ik nog graag wilde hebben. Dat kan ik nog eventjes voorruit. Want Blackberry bliss en Lost lagoon waren beide een van mijn favoriete kleuren.

Voor vandaag heb ik een leuke kaart gemaakt voor een jarige die 16 wordt.
Ik ben zo verlieft op de Large Numbers. Nu maar hopen dat ze in de volgende catalogus staan die voor onze klanten uitkomt op 1 juni (en voor ons op 1 mei YEAH)


Bestel je voor 60 euro aan Stampin'Up producten dan krijg je gratis een pakje Dimensionals. Bestel je voor 120,- euro aan Stampin'Up producten dan ontvang je gratis een pakje Dimensionals en een Snail adhesive runner. Let op .... deze actie loopt tot vrijdag 1 april. Bestel je via mijn webwinkel dan krijg je het via de post toegestuurd.


Wil je graag Stampin'Up producten mee bestellen dan kan dat door een mailtje te sturen naar creationsbyjolan@gmail.com

tot snel weer groetjes Jolan


Geen opmerkingen: