zaterdag 7 mei 2016

Happy Bee-day / Creations by Jolan


Hey hallo,

Vandaag dit schattige verjaardags doosje. 
Ik had hem gezien bij een van de Artisan design team meiden.
Ik vond hem zo leuk dat ik hem nagemaakt heb. 


Wanneer jullie goed kijken zien jullie dat ik al nieuwe materialen heb gebruikt.
Enig idee hoe deze kleur cardstock heet? 
Lol nee....

Deze week komen de nieuwe Stampin'Up catalogussen hier al aan.
Wil je er ook een mail me dan op creationsbyjolan@gmail.com
Je kunt hem gratis ophalen hier in Wageningen of 
tegen een vergoeding van 3,50 stuur ik hem naar je op.
Bestellen hieruit kan pas vanaf 3 juni. 

Tot snel. Ik ga weer naar buiten, genieten van dit heerlijke weer.
Tot snel groetjes Jolan

Gebruikte materialen: 
Paperpad Playful Palette art.nr 141657
Cardstock: Peekaboo Peach art.nr. 141422 en Sweet Sugar Plum
Pons: Bow Builder
Stempel: Hostess set Pun Intended art. 141804
Inkt: Zwart en Peekaboo Preach
extra: Wink of Stella clear.



Geen opmerkingen: