maandag 9 mei 2016

Stampin'Up catalogus 2016-2017 "Find your Inspiration" / Creations by Jolan




Whoootttt....... 
Hij is er. De nieuwe Stampin'Up catalogus en is mooier en leuker dan ooit.
Boordevol iedeetjes.

Wil jij hem ook ontvangen? 
Je kunt hem gratis hier ophalen in Wageningen of 
tegen 3,50 porto kosten stuur ik hem gratis naar je op.
Let wel... bestellen kan pas vanaf 3 juni
Zaterdag geef ik een feestje hier in Wageningen.
Je krijgt een leuk kadootje, de nieuwe catalogus en een leuke workshop!

Kosten 10,- euro. Deelname kan alleen door een mailtje te sturen naar
creationsbyjolan@gmail.com
Dus zaterdag 4 juni van 10 tot 13 uur.
Zie ik jou gezellig

Heb je de nieuwe Incolor kleurtjes al bewonderd?


Welke kleur is jouw favoriet?


Nou ik weet het wel. Dat is Dapper Denim.
Deze kleur kun je super combineren met een van de  andere kleuren.

In deze kleuren is ook lint, markers en cardstock te krijgen.

tot snel, groetjes Jolan

Voor vragen kun je me altijd mailen op creationsbyjolan@gmail.com
Wil je bestellen dan kan dat door een mailtje te sturen maar je kunt ook online shoppen in mijn online winkel. Klik daarvoor o het winkelwagentje rechts boven op mijn blog.



Geen opmerkingen: