donderdag 7 juli 2016

EXTRA STAMPIN'UP ACTIE / creations by jolan



EXTRA ACTIE IN DE MAAND JULI. BIJ IEDERE 60,- EURO KRIJG JE EEN COUPON VAN 6,- te besteden in de maand augustus.








Morgenavond gaat er daarom een extra verzamelbestelling uit naar Stampin'Up. De Hostess credits zijn natuurlijk ook nog steeds van toepassing. Kijk hiervoor achterin de catalogus. Je lijstje kun je doormailen naar creationsbyjolan@gmail.com. Je kunt ook in mijn online winkeltje shoppen. De code wordt dan toegestuurd naar het email adres van de betreffende bestelling.


Deze tegoed bonnen zijn straks ook in te wisselen voor de nieuwe stempel. Deze nieuwe stempel heet Thoughtful Branches. Deze stempel met dies staan NIET in de catalogus en zijn ook maar beperkt verkrijgbaar. (verkrijgbaar van 2 t/m 31 augustus) Dat betekend op = op. Wacht dus niet te lang met bestellen in augustus.
Deze promotie bestaat uit 3 producten:
- Stempel “Thoughtful Branches” (143539 - € 33,00)
- BigShot Thinlits Beautiful Branches (143538 - € 37,50)
- Bundel (144328 - € 63,25)





Wis je dat ik een eigen You tube kanaal heb en je de leukste doosje daar vind?
Je mij ook op facebook kunt vinden en daar nog meer inspiratie te vinden is? 
Ik ook een eigen webwinkel heb. Klik daarvoor op het winkelwagentje.

Heb je vragen? Je kunt me altijd mailen op creationsbyjolan@gmail.com

groetjes Jolan

Geen opmerkingen: