zondag 31 juli 2016

Gefeliciteerd Let's celebrate your day / Creations by Jolan

Hey hallo daar was ik weer,
Deze keer met een nieuw doosje .....
En een nieuw filmpje.

Ik wilde jullie graag deze "shadow box" laten zien.
Er passen precies 5 merci tjokolaatjes in!
Hoe leuk is dit wel niet.

Voor deze gelegenheid had ik twee dingen te vieren. 
Ten eerste een van mijn teamies  promoveerde naar een volgende titel.
Ik ben zo super trots op haar. En dat verdiend toch wel een aardigheidje.
Het andere doosje was voor Hélène samen met haar heb ik vorige week een aantal dagen in Dortmund door gebracht. Dit zijn speciale trainingen om samen met andere demo's die ook een team hebben van gedachten te wisselen.......


Voor het doosje gebruikte ik een stuk cardstock van 23 x 20,5 cm.n
Dit rilde ik op alle zijde een 1/2 inch. Dit is 1,3 cm.
Das best lastig..... Dus gewoon elke keer 1/2 inch rillen op alle zijden!
Dit doe je 4x op ALLE zijde.




Op de LANGE ZIJDE van 23 cm maak je aan beide kanten, boven en onder nog een ril van 1/2 inch tot aan de tweede ril. VOOR DE DUIDELIJKHEID is het misschien handig om eventjes naar het filmpje te kijken. DE hoeken van de lange zijden knip je er helemaal uit.
Ril dan alle lijnen GOED. De buitenste vouw is de plakrand. De korte zijde plak je eerst naar binnen.
Daarna de lange zijde. Nu ontstaat gelijk de schaduw doos.


Er om heen zit een wikkel van 10,5 cm x de breedte van het A4 papier. 
Deze heb ik gerild op 9 op 10,5 op 23,5 en op 25 cm.
Het is verstandig om dit eventjes te controleren met jouw Schadow box!!!!!!
De lange zijde van de wikkel heb ik gestanst met de Detailed Floral Thinlits Dies.
Alle benodigdheden vind je op bladzijde 77 van de dikke Catalogus.

Wil je ook bestellen? 
Dinsdag 2 augustus plaats ik weer een verzamelbestelling bij Stampin'Up.
Mail je lijstje door naar creationsbyjolan@gmail.com


Er in heb een stukje Whisper White gesneden van 7 x 10 cm.
Daarin zit een tekst "gefeliciteerd" gestempeld uit de Nieuwe Nederlandse set.
De 5 merci tjokolaatjes zijn omwikkeld met een stukje Floral Boutique dsp.

Omat ik het wat kaal vond heb ik nog een aantal bloemen gestempeld, 
uitgeponst en in elkaar gelijmd. 
Hiervoor gebruikte ik de stempel Bunch of Blossoms met bijbehorende pons. 
Dit is een 3-step stempel betekend dat ik 3 kleurtjes inkt gebruikt heb.
En wel Pool Party, Pacific Point en Dapper Denim.

Kijk ook eens op mijn  You tube kanaal Je vind daar de leukste doosjes.
Je mij ook op facebook kunt vinden en daar nog meer inspiratie te vinden is? 
Ik ook een eigen webwinkel heb. Klik daarvoor op het winkelwagentje.


Mocht het nog niet helemaal duidelijk zijn kun je me altijd een mailtje sturen via 
creationsbyjolan@gmail.com

Tot snel, groetjes Jolan



Gebruikte materialen: 
Papier: Floral Boutique dsp art.nr: 141663
Inkt: Pool Party art.nr: 126982, Pacific Point art.nr: 126951 en Dapper Denim art.nr: 141394
Cardstock: Dapper Denim art.nr: 141419 en Whisper White 106549
Stempels: Bunch of Blossoms art.nr: 141573 (ook beschikbaar als bundle) Floral Phrases en Recht uit het Hart art.nr: 143204
Pons: Blossoms Builder punch art.nr: 141469
Dies: Detailed Floral Thinlit dies art.nr: 141482
Extra: Witte embossing poeder art.nr: 109132, heattool art.nr: 129055, Versamark inkt art.nr: 102283
Rhinestone Basic Jewels art.nr: 119246, Vouwbeen art.nr: 102300

3 opmerkingen:

nicolet zei

Ooh ik ben gelijk verliefd op je doosje met mercietjes!!
Denk dat ik m ook een keer ga maken.
Groetjes Nicolet

scrappingtwins zei

wat een lief doosje. alleen in het filmpje zeg je eerst in inch rillen. maar als je hem erin legt, zegt je halve cm, 1 cm, 1,5 cm en 2 cm rillen. dit moet inches zijn toch?
ga hem zeker een keertje maken, heb net van de week de stans gekocht.
succes met de filmpjes.

grx marjan.

Unknown zei

Wat een mooi doosje!! Ik zou ook graag wat duidelijkheid willen over de inches (cm)

Groetjes Sanne