dinsdag 19 juli 2016

Party Time deel 4 / Creations by Jolan

Party Time deel 4 alweer....
Deze keer heb ik wat doosjes gemaakt met de Cutie Pie Thinlits (art.nr: 138273).
Zoals jullie zien kun je er taartpuntjes mee maken maar ook een kerstboompje.
De bijbehorende Stempel set heet Sweet Stack (art.nr: 138948) Wanneer je goed kijkt zie je dat ik uit het linker doosje een stukje heb uitgestanst en daar een transparante sheet (art.nr:142314) in geplakt hebt zodat je kunt zien wat voor een lekker erin zit.... In de bijbehorende stempelset zit een stempel die hier precies in past. Je kunt daar heel leuk met Stanzon inkt (art.nr: 101406)  op sheets stempelen.

Hieronder zie je hoe ik de bloem maakte. Dit gaat het fijnste met wat dunner papier zoals het Enveloppe papier. Je vind het op blz 176 links bovenaan. Ik heb hier de In Color kleurtjes (art.nr: 141697) van vorig jaar gebruikt. Gewoon een aantal laagjes ponsen, deze verkreuken en daarna stapelen. Het makkelijkste is om ze vast te maken met een BRAD!!!!!



Bij de Cutie Pie Thinlits zitten ook de strik en het kaarsje. 
Klik op het filmpje en kijk eens hoe leuk deze set is.


Kijk eens op mijn  You tube kanaal Je vind daar de leukste doosjes.
Je mij ook op facebook kunt vinden en daar nog meer inspiratie te vinden is? 
Ik ook een eigen webwinkel heb. Klik daarvoor op het winkelwagentje.

Heb je vragen? Je kunt me altijd mailen op creationsbyjolan@gmail.com
Alle gebruikte materialen zin via mij te bestellen.

Tot morgen voor weer een nieuwe Party Time.
groetjes Jolan



Geen opmerkingen: