zaterdag 2 juli 2016

Vakantie Bloghop van de Creatieve Harten / Creations by Jolan



Maandag 27 juni ga ik weer een verzamel bestelling plaatsen bij Stampin'Up.
Heb je nog iets nodig ik zorg er graag voor. Stuur je lijstje naar creationsbyjolan@gmail.com
Boven de 75,- gratis verzending binnen Nederland.
Boven de 350,- GRATIS 70,- extra shop te goed PLUS een tropische verrassing ....

“Wat leuk dat je langskomt voor weer een nieuwe bloghop van de Creatieve Harten!
Wij hebben voor jullie een heleboel SUper leuke en mooie projecten die alles te maken heb-ben met het thema “Vakantie”, zodat je lekker veel inspiratie kunt opdoen voor jouw eigen projecten die je kunt maken. Denk hierbij aan kaarten, maar vooral ook aan Project Life en scrapbooklayouts, zodat je na jouw vakantie nog na kunt genieten van al die fijne herinneringen. 
Wij hopen dat je vandaag veel inspiratie opdoet, zodat je zelf aan de slag kunt gaan met de leuke, geweldige producten van Stampin’ Up! die er op dit moment zijn.
Natuurlijk zijn wij heel benieuwd wat je van onze projecten vindt. Laat je gezellig een berichtje achter? Dat waarderen wij zeer!

Vakantie lijstjes:
Hey, hallo leuk dat je weer een kijkje komt nemen op mijn blog. Als het goed is ben je hier gekomen via het blog van Leoni. Jullie hadden vast al wel begrepen dat het onderwerp van deze blog hop VAKANTIE is! Hebben jullie dat nou ook dat voordat je eindelijk onderweg bent je overal lijstjes hebt liggen met van alles wat er nog moet gebeuren. Daarbij denk ik dan aan een verzekering afsluiten, de laatste boodschappen, adres door geven voor de thuisblijvers en dat soort dingen. Ik heb dan overal papiertjes liggen. Maar dit jaar heb ik besloten om het anders te doen. Ik heb een soort notitie boekje gemaakt waarin ik alles kan opschrijven zodat ik niet al die memo blaadjes kwijt raak.
Op een beurs in Dortmund had ik een aantal van deze blanco notitie blokjes gekocht. Ik heb eerst de hoogte gemeten. Deze was 18 cm x 7 cm dus ik heb een strook gesneden uit het dikke witte Cardstock van 19 cm. Deze heb ik gerild op 7,5 cm op 15,5 cm op 16 cm en op 26,5 cm. Dit is dus mijn basis voor deze Notie houder! Het eerste stuk heb ik schuin afgesneden en naar binnen gevouwen. Het laatste stuk heb ik ook naar binnen gevouwen en vast geplakt. Toen ben ik gaan meten en heb voor elk vlak een stuk Melon Mambo gesneden wat in het totaal een halve centimeter kleiner was. Op deze manier wordt je notitie blok houder extra stevig. Als decoratie heb ik papier gesneden (dat ook totaal een halve centimeter kleiner is) uit de papier set Pop of Pink Je vind het op bladzijde 85 samen met alle bijbehorende artikelen. 

Ik ben helemaal weg van de stempelset die daar bij hoort "Pop of Paradise" en Flamingo's zijn helemaal "HOT" dit seizoen! De flamingo stempel heb ik met mijn markers ingekleurd en afgedrukt op Whisper White. Deze heb ik netjes uitgeknipt. De blaadjes heb ik met VersaMark en goud embossing poeder gestempeld. Het poeder smelt zo mooi tot een glimmend geheel. Wanneer je goed kijkt zie je dat ik op de voorkant ook het bijbehorende Washi tape gebruikt hebt. Samen met de Scalloped Tag Topper pons.




De tekstjes heb ik gemaakt met de stempelset Labeler Alphabet. Pjew daar heb ik mee zitten stoeien... Maar wanneer je de stempeltjes EEN voor EEN gebruikt krijg je het wel netjes voor elkaar.
Op de binnenkant zit nog een strookje papier waar mijn potloodje inpast. Daar zit ook Washi tape overheen net als de bovenkant van het blokje. Ennnn om er voor te zorgen dat de potloodjes er ook bijpassen heb ik ze ook beplakt met Washi tape. Yeahhhh... blij met mijn projectje. Wat vinden jullie ervan?



Hop nu snel naar Eveline van Heijst en neem een kijkje wat zei voor een leuks gemaakt heeft!

Bedankt voor jouw bezoekje en hop gezellig door, door op de knop "volgende" te klikken. SUper veel plezier nog tijdens de blog hop!                Groetjes Jolan




Wis je dat ik een eigen You tube kanaal heb en je de leukste doosje daar vind?
Je mij ook op facebook kunt vinden en daar nog meer inspiratie te vinden is? 
Ik ook een eigen webwinkel heb. Klik daarvoor op het winkelwagentje.



Heb je vragen? Je kunt me altijd mailen op creationsbyjolan@gmail.com

Benodigde materialen:
Whisper White Thick cardstock art.nr: 140490, Whisper White Cardstock art.nr: 106549 en Melon Mambo art.nr: 119980
Stempels: Pop of Paradise art.nr: 141578 en Labeler Alphabet art.nr: 141936
Design Papier: Pop of Pink art.nr: 141648
Inkt: Zwart Archival art.nr: 140931 en VersaMark art.nr: 102283
Extra: Metallic Thread art.nr: 138401 en Embossing poeder goud art.nr: 109129, embossing buddy art.nr: 103083, Washi Tape Pop of Pink art.nr: 141649 Pons Scalloped Tag Topper art.nr: 133324
Markers: Melon Mambo en Early Expresso

Lijst van deelnemers:
Jolanda Meurs Je bent nu hier!
  

11 opmerkingen:

Leoni BG zei

Wat een leuk idee! Lijstjes! Ik ben er dol op.
Deze is wel heel leuk.

Anoniem zei

Zo is het nog eens leuk om lijstjes te maken!

Diana van Otterlo zei

Leuk!

Stampin & More zei

Wow! Wat een leuk idee weer Jolan! De set en dat papier zijn inderdaad geweldig!

Dominique zei

I love pop of pink en wat je ermee gemaakt hebt, gaaf Jolan!

Monique zei

Geweldig Jolan, ik ga wel niet op vakantie deze zomer maar wil wel zo'n boekje!
Ik ga jouw versie ook eens maken!

Eveline zei

Super leuk boekje Jolan.

DB zei

Super leuk én handig idee!
Groetjes,
Danielle

Hetty zei

Erg leuk idee en zo mooi gemaakt.
Ik vind dit setje ook geweldig.

Carola zei

Heel erg leuk, prachtig gemaakt zoals altijd

Caro's Kaartjes zei

Wat een SUper gaaf setje en ook zo praktisch!!
Heel gaaf!