donderdag 8 september 2016

From my Stampin'Up Garden to yours / Creations by Jolan

From my Stampin'Up Garden to yours......

Hallo leuk dat je mijn blog weer bezoekt vandaag.
Tjonge, jonge wat is het nog heerlijk weer. De zon schijnt en we hebben de warmste dagen ooit gemeten in 100 jaar. Onvoorstelbaar.....

Voor vandaag heb ik twee leuke kadootjes die ik jullie wil laten zien. Ik heb bij het Tuincentrum hier om de hoek Zonnebloem zaadjes gehaald. Daar heb ik een leuke verpakking omheen gemaakt.

Als eerste dit zakje met zaadjes. Ik heb op een stukje Very Vanilla bloemen gestempeld in de kleur Crushed Curry. In Early Espresso stanste ik kleine scallop cirkels die ik tussen de Softly Falling embossing folder stopte. Dit gebruikte ik als hartje. Op deze manier lijken het net zonnebloemen. Ik vouwde dit om het zakje heen. Uit Crushed Curry Cardstock maakt ik een "belly band".  Ik ponste met de Festive Flower Builder pons heel veel blaadjes die ik met een vouwbeen iets op krulde en om en om op een cirkel plakte. Ook daar zit zo'n Early Espresso hart in. Ik stanste uit een gouden Swirly Scribbel cirkel en wat groene blaadjes uit de set Botanical Builder. pjew ik merk dat ik weer heel wat verschillende materialen heb gebruikt. De handschoenen en het schepje zijn met gouden embossing poeder gestempeld en komen uit de stempel set "Gift from the Garden"


Omdat de  wikkel iets te los zat en het zakje met zaad naar benedenzakte heb ik een "Gold Binder Clip"gebruikte om het op zijn plaats te laten zitten!
 Ik maakte van papier een soort houder waar precies dit bloempotje inpaste. Aan de voorkant haalde ik een ovaal uit het papier met de Layering Oval Framelits zodat je het potje beter kon zien. Bovenop maakte ik weer zo'n gave zonnebloem met d Festive Flower Builder.... Hij is dus niet alleen te gebruiken om er Kerstrozen mee te maken. Ook hier heb ik wat goud accenten er bij gebruikt.

Natuurlijk vragen jullie je af uit welke set die wesp komt? Die komt uit de hostess set op blz 200.







Overmorgen heb ik nog iets leuks wat bij deze set hoort.... Dus kom zaterdag terug wat ik nog meer bedacht had.




Alle gebruikte materialen kun je via mij bestellen. 
Stuur een email of shop lekker in mijn webwinkel rechtsboven op mijn blog. 
Bestellingen va 75,- € worden gratis verstuurd in Nederland

Dank je wel voor het kijken. Groetjes Jolan

Kijk ook eens op mijn  You tube kanaal Je vind daar de leukste doosjes.
Je mij ook op facebook kunt vinden en daar nog meer inspiratie te vinden is? 
Ik ook een eigen webwinkel heb. Klik daarvoor op het winkelwagentje.




Geen opmerkingen: