maandag 28 november 2016

Stampin'Up sneakjes Spring/summer Catalogus Creations by Jolan Meurs

Hey hallo....
Ik was afgelopen dagen achter de schermen al druk met het voorbereiden van de diverse workshops.
Mijn Kerst Mini album is af ennneee ook de Kerstkrans is al af.
Goed bezig toch? Nu ben ik bezig met de workshop van 29 december. 
Dat gaat een soort kalender worden.

Voor het OnStage Event had ik diverse voorbeelden gemaakt en jullie nog niet laten zien.......
Ik had onder andere de stempel set "Oh So Succulent"  gekregen. Dat is een hele mooie bloemen set. 
Alleen de bijbehorende stansen had ik er niet bij. Ik had er Emerald Envy (groen) cardstock bijgekregen. Ik vond dat best een lastige kleur. 

Ik heb de Popcorn Box thinlits gebruikt. Rechts heb ik hem echt als een "bakje" gestanst.
Maar wanneer je goed kijkt zie je dat ik de linker "plat'gehouden heb. Het is een soort houder geworden waar een kaartje in past. 
Zien jullie de gestempelde bloemen?

Een ander projectje in dezelfde kleur is een flapkaart.

Hier kun je zien wat ik bedoel met Flapkaart. 

Ook de binnenkant heb ik weer gestempeld. 
De tekst stempel komt uit de gebruikte set. 
Met de stansen set Stitched from the heart heb ik diverse laagjes gemaakt.

LET OP DEZE SET IS NOG TOT EN MET 30 NOVEMBER TE BESTELLEN.

Daarna is hij pas weer te bestellen in Juni. Hij staat namelijk in de nieuwe dikke catalogus van 2017.
Stuur een mailtje voor 30 november 20:00 uur en ik zorg er voor dat je hem nog krijgt want dit is echt een set waar je beslist geen spijt van zult krijgen. Mail je verlanglijstje naar creationsbyjolan@gmail.com


Tot snel groetjes Jolan

Kijk ook eens op mijn  You tube kanaal Je vind daar de leukste doosjes.
Je mij ook op facebook kunt vinden en daar nog meer inspiratie te vinden is? 
Ik ook een eigen webwinkel heb. Klik daarvoor op het winkelwagentje.


Geen opmerkingen: