zaterdag 21 januari 2017

Teamdag Stampin'Up Pinkies te Dordrecht

Hey hallo wat leuk dat je weer een kijkje komt nemen op mijn blog!
Wat een super gezellige teamdag van de Pinkies vandaag in Dordrecht. Leuke make and takes, gezellige mensen, heerlijk eten en natuurlijk ook met motivatie praatjes.
 Even met z'n allen op de foto......

Kaylee de dochter van Helene den Breejen had een heerlijk en gezond buffet gemaakt voor ons allemaal. Ze had zelfs rekening gehouden met de diverse dieet wensen van sommige.


 Aan het einde van de dag werd ik enorm verrast door Helene met een schitterend kado voor aan de muur. Stampin'Up is zo veel meer dan creatief bezig zijn..... maar dat mag jullie wel duidelijk zijn! Lijkt het jou ook leuk om Demonstratrice te zijn? Tijdens de Sale-a-bration is het de perfecte tijd om in te stappen en te genieten van de vele extra voordelen. mail voor meer info naar creationsbyjolan@gmail.com Ik deel graag mijn creatieve ideetjes met je!










 Wanneer je tijdens de Sale-a-bration instap mag je een starterspakket uitzoeken. Je mag voor 175,-€ aan producten uitzoeken en betaald daar 129,- euro voor. En weet je wat nog leuker is???? Je mag ook nog eens GRATIS twee stempelsets uitzoeken met een totaal waarde van samen 126,-€. Ohw enne voor ik het vergeet je betaald ook geen verzendkosten. PROBEER HET EENS 3 MAANDEN. JE ZIT NERGENS AAN VAST!!!
Je hoeft geen workshops te geven wanneer je dat niet wit. Je doet het dan gewoon voor jezelf en wordt wat wij noemen "hobby demo". Heb je vragen mail me gerust op creationsbyjolan@gmail.com
IK ZOU HET SUPER GEZELLIG VINDEN OM JE N MIJN GEZELLIGE TEAM TE MOGEN ONTMOETEN.


Carmen vroeg ons een mannen kaartje te maken voor Damir (onze Nederlandse vertegenwoordiger van Stampin'Up) en een vrouwen kaartje voor Michelle (onze Upper-up uit Engeland) 

Volgende week woensdag avond gaat er weer een verzamelbestelling uit. Ik verzorg graag jouw verlanglijstje. Boven de 75,- geen verzendkosten binnen Nederland en altijd een leuk kadootje bij je bestelling. Shoppen kan door rechtsboven op het winkelmandje te klikken of door me een mailtje te sturen op creationsbyjolan@gmail.com (Enne pssstttt vaste klanten hebben een klantenkaart waarbij ze gratis stempels kunnen verdien)


Groetjes JOlan 

Geen opmerkingen: