donderdag 23 februari 2017

Nieuwe Sale-abrations artikelen / Creations by Jolan Meurs

Hoi, hoi,



Het is nog steeds Sale-a-bration tijd en dat betekend dat je bij elke 60,- euro die je aan Stampin'Up producten besteld je een gratis artikel mag uit zoeken. Wil je weten welke artikelen dat zijn klik dan eventjes rechts op het plaatje van de folder hier op mijn blog.
Maar ik heb SUper leuk nieuws. Sinds gisteren zijn er drie nieuwe Sale-a-bration artikelen bij gekomen. Echt helemaal te leuk. Kijk maar eens naar het filmpje hieronder.




De eerste is de "Make a Medallion" 8 photopolymeer stempels


De tweede stempel is deze zeer bruikbare stempel "Reverse Words". 
Deze zijn leuk voor verjaardagen of een ander gezellig feestje te gebruiken.
Er het derde GRATIS artikel is echt mijn ding "6x6 inxh Glimmer Paper assortment pack. Ik ben gek op bling-bling. Hiervan heb ik vorige week al een aantal in mijn mandje gedaan. Als het goed is komt UPS vandaag weer wat bezorgen....

Zondagmiddag ga ik om 15 uur weer een verzamelbestelling plaatsen bij Stampin'Up.
Ik verzorg graag jouw bestelling. Stuur je verlanglijstje naar creationsbyjolan@gmail.com
Bestellingen boven de 75,-€ worden GRATIS verzonden binnen Nederland. Natuurlijk zit er altijd een klein kadootje bij je bestelling. En vergeet niet je punten op je klantenkaart bij te schrijven.

Heb je vragen of wil je wat weten dan hoor ik het graag.
Groetjes Jolan


Geen opmerkingen: