donderdag 20 april 2017

Bekijk nu de nieuwe Stampin'Up In color kleuren 2017 - 2019

Hoi, hoi,
Wat een weertje buiten. April doet wat hij wil is het gezegde maar het klopt wel. Er is niet veel aan ... Maar het is wel perfect weer om te knutselen. En dat heb ik de afgelopen dagen dat ik ziek was dan ook gedaan. De nieuwe Stampin'Up In Color kleurtjes voor 2017 - 2019 zijn bekend en ze zijn echt SUper leuk ik ben er helemaal "flieft" op.
Ik heb al een leuk doosje gemaakt wat Danielle naar aan leiding van een franse demo heeft laten zien tijdens het Onstage Event vorige week in Amsterdam.


Ben je ook zo nieuwsgierig? Klik dan op het filmpje voor meer leuke dingen uit de nieuwe catalogus.


Zijn jullie ook zo enthousiast geworden over de nieuwe kleurtjes?

Van de week heb ik weer een leuk filmpje omtrent de nieuwe Stampin'Up kleurtjes.
Abonneer je op mijn You tube kanaal en blijf zo op de hoogte. Wil je reageren op mijn filmpje?
Stuur dan een emailtje naar creationsbyjolan@gmail.com

groetjes JOlan


Geen opmerkingen: