woensdag 13 december 2017

Stampin'Up acetaat waxine lichtjes doosje





Herken je het plaatje hier links? Het zijn die super leuke Acetaat doosjes van Stampin'Up.
Hoe leuk is het wel niet om daar kaartjes met bijpassende C6 enveloppen in te doen en deze kado te geven........  Natuurlijk hoeven daar niet perse Kerstkaartjes in maar kun je er ook verjaardagskaarten of condoleance kaartjes in doen.














Maar ik had er een heel ander idee mee. Er passen namelijk precies 12 waxine lichtjes is en hoe leuk is dat wel niet om te geven nu met de kerstdagen. Vouw als eerste het doosje aan een kant dicht. Vul het doosje met de 12  waxinelichtjes.





Kijk hoe leuk het is om zulke leuke kadootjes te maken. Ik had het graag in groen of rood willen maken maar ik had niet voldoende waxinelichtjes meer. 3x raden wat ik morgen eventjes snel ga doen.... Juist naar mijn favoriete winkel en een flinke stapel van deze maat waxinelichtjes halen.
 
Hieronder vind je het filmpje hoe ik het precies gemaakt heb en wat je er bij nodig hebt om dit precies na te maken.
 

 
 
 
Heb jij de nieuwe Stampin' voorjaars catalogus met Sale-a-bration folder al? Nee stuur me dan even een mailtje naar creationsbyjolan@gmail.com en ik stuur er een naar je toe. Groetjes Jolan
 

Geen opmerkingen: