vrijdag 27 april 2018

Echt te leuk tasje met gift bag punchboard Share what you love bundel


Vaak krijg ik de vraag ik heb een gift bag punch bord en ik weet niet hoe het werkt en wat kan ik er mee. Dus om mijn andere kadootje te verpakken heb ik hem uit de kast gehaald en ik beloof jullie dat ik hem vaker zal gebruiken want hij is ideaal om eea in te verpakken. In dit kadootje heb ik een aantal kleine stempeltjes zitten. Ook nu heb ik dat prachtige design papier gebruikt uit de bundel "Share what you Love". Ja ik heb weer dat mooie design papier gebruikt uit de grote bundel maar ik krijg er gewoon geen genoeg van. Zo mooi en zo dik van kwaliteit.









Soms..... Grrrr doet de compoeter het niet zoals ik wil. Kennen jullie dat. Moedeloos wordt ik er van. Het is vooral blogger die dan rare tekentje geeft. De lay-out van mijn berichtje ziet er dan heel anders uit. 

Vanaf 1 mei tot 31 mei kunnen jullie ook deze gave bundel bestellen met extra gratis artikelen. Deze bundel heet "SHARE WHAT YOU LOVE" daarna is alles los te bestellen maar je krijgt geen gratis artikelen. De drie keuzes zijn:
"JUST GETTING STARTED" gratis note cards en enveloppen
"A LITTLEMORE, PLEASE "  gratis note cards met enveloppen en embellishments kit
"GOTTA HAVE IT ALL" gratis note cards met enveloppen, embellishments en gratis stempel statement of de heart.
Wil je er meer over weten klik dan {HIER} voor mijn blog berichtje met filmpje. Hieronder treft je de folder aan wat er in de bundels zit.


 Ook de nieuwe In Color 2018-2010 inktpads kunnen al besteld worden per 1 mei. JE KRIJGT 10% KORTING WANNEER JE ZE NU AL BESTELD. 5 nieuwe kleurtjes voor 40,50€ En ik stuur ze ook nog eens gratis naar je op.

Dit is het schattige tasje/zakje wat ik maakte voor mijn vriendin met daarin een aantal schattige stempeltjes die ik voor haar had gekocht. Het was wel grappig want op de dag zelf gaf ik haar het verkeerde lege kadootje. We hebben er enorm om moeten lachen....

Klemmetje, tekstje en wat lint zorgen er voor dat het er super leuk uit ziet om te geven.















 Wil je weten hoe ik het tasje/zakje maakte. Klik dan op het filmpje hieronder. Vergeet niet een duimpje omhoog te geven wanneer je het een leuk vind je vond.




GRATIS VERZENDING VAN DEZE BUNDELS EN INKTPADS IN DE MAAND MEI.
 
Heb je vragen of wil je iets weten ... stuur een mailtje naar creationsbyjolan@gmail.com
Ik verzorg graag jouw bestelling.

Geen opmerkingen: