zondag 29 april 2018

Schattig Stampin'Up tasje met handvat




 
 




Vandaag het vierde filmpje waarbij ik leuke projectjes gemaakt heb met de nieuwe materialen uit de pre-order "Share What You Love Suit" verkrijgbaar van 1 tot en met 31 mei met EXTRA GRATIS leuke artikelen. Jullie hebben vast wel begrepen wanneer je de afgelopen 4 filmpjes gezien heb dat ik helemaal weg ben van het design papier wat hierbij hoort....

Met de stempel set "MAKE A DIFFERENCE" die in de grote bundel zit kun je zelf teksten maken. IDEAAL .....

Ik heb de foto extra groot hier neer gezet want zien jullie ook die leuke kleine tekstjes onderaan de stempel set!!!!









Voor deze tasjes gebruikte ik een stuk cardstock van 10 x 21 cm. Je kunt heel gemakkelijk deze tasje vergroten. Weten hoe ik dit tasje maakte? Klik dan op het filmpje hieronder.



Wil je de andere filmpjes ook nog eens bekijken? Klik dan op de linkjes onder de plaatjes. Je komt dan automatisch op mijn you tube kanaal terecht. Vergeet niet om op het duimpje omhoog te klikken.

https://jolandameurs.blogspot.nl/2018/04/echt-te-leuk-tasje-met-gift-bag.htmlhttps://jolandameurs.blogspot.nl/2018/04/super-gaaf-kadootje-in-acetaat-box.html             https://jolandameurs.blogspot.nl/2018/04/echt-te-leuk-tasje-met-gift-bag.html
 
Filmpje van het acetaat kado doosje tref je {hier} aan.
Filmpje van het kado tasje tref je {hier} aan.
Filmpje van het hand gel doosje tref je  {hier} aan.
 
BESTEL DE BUNDEL "SHARE WHAT YOU LOVE SUITE" VIA CREATIONSBYOLAN@GMAIL.COM EN IK STUUR HET GRATIS NAAR JOUW HUIS
 zodat ook jij kunt genieten van deze SUper leuke bundel.
 
groetjes Jolan


Geen opmerkingen: